W poprzednim wpisie na temat mini racera Tarot TL130H1 pisałem, że w za sadzie jedynym minusem są regulatory (ESC). Jednak wymieniłem regulatory i silniki!

Latanie mini quadkopterem tej klasy to przyjemność na domyślnym sprzęcie czyli silnikach 1104 4000kv. Ostatnio wpadłem na pomysł aby zbudować maszynę 150mm na ramie Diatone Lizard 150 z silnikami 1306 4000kv. No i stało się zacząłem budować.

techfreakpl_diatone-lizard-150-FPV_racer_1306_4000kv_2 techfreakpl_diatone-lizard-150-FPV_racer_1306_4000kv_1 techfreakpl_diatone-lizard-150-FPV_racer_1306_4000kv_4 techfreakpl_diatone-lizard-150-FPV_racer_1306_4000kv_3 techfreakpl_diatone-lizard-150-FPV_racer_1306_4000kv_5

 

Wszystko było fajnie do chwili wsadzenia na wagę całości z baterią 850mAh, która wyszła 270g. Oj wiedziałem, że nie będzie dobrze, poszedłem na pole przetestować nową 150 i lipa… Śmigła 3″ i 1306 4000kv niestety słabo sobie radziły z tą wagą. Latało mi się wolno i ociężale. No dobra ale co zrobić teraz z nowymi silnikami i jak obniżyć masę? Wpadłem na pomysł, że wymienie silniki 1104 4000kv w tarocie 130 na własnie te z Lizarda. Niestety Tarot nie przewidział montowania na silniki 1306 i trzeba było lekko rozwiercić otwory.

techfreakpl_tarot_130_FPV_racer_1306_4000kv_2 techfreakpl_tarot_130_FPV_racer_1306_4000kv_1 techfreakpl_tarot_130_FPV_racer_1306_4000kv_4 techfreakpl_tarot_130_FPV_racer_1306_4000kv_3 techfreakpl_tarot_130_FPV_racer_1306_4000kv_7 techfreakpl_tarot_130_FPV_racer_1306_4000kv_6 techfreakpl_tarot_130_FPV_racer_1306_4000kv_5 techfreakpl_tarot_130_FPV_racer_1306_4000kv_9 techfreakpl_tarot_130_FPV_racer_1306_4000kv_8

 

Sto gram mniej na pokładzie i loty stały się bardziej dynamiczne, zobacz poniższy filmik.

Całość waży 171 gram i razem z bateria 450mAh pozwala na dwu minutowe loty. Może krótko ale naprawdę przyjemnie się lata ;)